packat klart!

..visst har jag varit duktig?igår så va ju jag med julia som jag skrev,hon hjälpte mig lite med packningen och vi gjorde annat grejs!sen for vi och käkade på city,och då kom benny & aleksi så vi var med dom ett tag.och senare på kvällen for jag och julia ner på gymmet och tränade.jag och mamma åkte ner på videoteket och hyrde film efter vi tränat,kom inte ihåg vad den hette men den sög i varje fall!haha,knäpp film.ska ner på stan sen och fixa några saker till cupen,och juste!jag kan ju passa på att säga att min älskade kamera har gått sönder..RIP!tappade den i vattnet,bra jobbat amanda!så mathilda var så snäll så jag ska låna hennes nu i veckan.men jag bloggar nog innan vi åker förhoppningsvis åker inte för än ikväll,ha det bra!pussar♥

buhuuu..

Kommentarer
Postat av: prä (:

r.i.p! :(

den som var så cool juh :D <3

2010-07-05 @ 10:50:44
URL: http://praaaes.blogg.se/
Postat av: prä (:

fin header, har du lagt in den själv? för du kanske skulle kunna hjälpa mig isånna fall :D <3

2010-07-05 @ 22:55:15
URL: http://praaaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0